Wat zijn revisierondes, en hoe werken ze?

Wij hanteren voor ons instap en premium website pakketten een vaste prijs. Om deze vaste prijs te kunnen garanderen, werken wij met een aantal rondes. In elke ronde vragen wij om informatie, die wij vervolgens uitwerken om zo jouw ideale website te ontwikkelen.

Zodra onze offerte akkoord is sturen wij een aanlever formulier waarin we vragen om een aantal gegevens aan te leveren zoals: de kleuren, het logo, de pagina structuur, de content en afbeeldingen. In het geval van een webshop vragen wij om meer informatie zoals: de producten, de prijzen, afbeeldingen, betalingsprovider en verzendkosten.

Op basis van die informatie werken wij een eerste versie uit. Deze versie is, tenzij anders besproken, al voor Google geoptimaliseerd, responsive gemaakt en volledig klaar voor de oplevering. 

Na de eerste versie bieden wij – afhankelijk van het pakket – 1 á 2 revisie rondes waarin we nog wijzigingen kunnen doorvoeren. Omdat we vooraf de wensen inventariseren kunnen we in de revisie rondes alleen nog kleine zaken wijzigen. Grote zaken kunnen in overleg en tegen bijbetaling ook geregeld worden.

Hieronder staat aangegeven wat er per ronde mogelijk is binnen de pakketprijzen. Staat er iets niet tussen of zijn er vragen? Neem dan contact met ons op.

De eerste revisie ronde

  • Kleine visuele wijzigen zoals:
    Andere kleur
    Andere knop styling
    Andere schaduwen
    Andere lettertypes
    Andere borders
  • Pagina's toevoegen
    Maximaal 3 extra pagina’s toevoegen zolang dit binnen het afgesproken maximaal aantal pagina's past.
  • Content aanpassen
    Teksten en foto's kunnen door ons aangepast worden. De structuur passen wij hierbij beperk aan. Eventueel kan dit ook al zelf geregeld worden via het CMS.

De tweede revisie ronde

  • Content aanpassen
    Teksten en foto's kunnen door ons vervangen worden. De structuur passen wij hierbij niet aan. Eventueel kan dit ook al zelf geregeld worden via het CMS.

Wijzigingen die altijd buiten de revisies vallen

  • Meertaligheid activeren
  • Webshop toevoegen
  • Nieuwsbrief koppeling met bijvoorbeeld Mailchimp
  • Social media feed toevoegen
  • Blog functionaliteit
  • Webshop filters (op welke eigenschappen moet er gefilterd kunnen worden)
  • Custom post types
    Een post type kan bestaan uit bijvoorbeeld een lijst met huizen, vacatures, portfolio etc. Bij het aanleveren moet er duidelijk gemaakt worden wat voor post types er nodig zijn. Onze accountmanager helpt hierbij.
  • Grote of ingrijpende wijzigingen
  • Meer dan 5 webshop producten toevoegen, tenzij anders overeengekomen.